Måndag - balkonghäng

Idag var sista "lediga" dagen för mig innan nästa kurs drar igång.. Har varit så sköönt att få vara ledig, framförallt idag då jag fått vara utomhus hela tiden! Nästan... :D
Jag gick upp hyfsat tidigt för att åka tillbaka till Västerås. Väl hemma började jag snabbt packa upp allt jag hade med mig och sen tog jag ut en solstol på balkongen åt lunch och somnade sedan sött i solen. Så skönt! Haha.

Eftersom jag har ett fettoträd framför min balkong som tar solen från mig i 1-2h mellan 12.30-14 typ så passade jag på att storstäda hela lägenheten. Behövdes verkligen städas å varför inte göra det ordentligt? :D tvättade fönster gjorde jag också. Dock bara utsidorna eftersom jag inte vet när de kommer och ska byta fönster! :D men det blev jättebra ändå!

Nu sitter jag fortfarande här på balkongen och har avnjutit en stört god middag komponerad av moi! :D
Så då vet ni! Ikväll blire vårruset med några av mina lagkamrater. Funnyyyy!! :D


Kommentarer
Postat av: chris

Love your food pictures - it makes me really hungry.

Healthy stuff too. Except for the bearnaise sauce of course! Congratulations to your Spring Run

you did really well.

Very nice clothing you bought in London. I am so happy I didn't have to choose this time. Now you know how hard it is to find something. Did you buy all of this at XXI?

See you soon, if there is something you need from us you will have to tell me soon before we leave.

Kramar fran

grannies

2012-05-22 @ 02:34:10
Postat av: Emelie

Haha, va bra! ;) tacktack!!



Ja nästan allt på bilderna, förutom skorna och det mintgröna linnet. Halva min garderob består av XXI kläder nu har jag märkt! :P

Kan inte komma på något specifikt sådär. Kanske någon sporttop från märket champion, de är jättesköna!

Sen självklart kan jag ju alltid önska mig fler Converse, vinröda låga står högt på listan. Haha men det kanske räcker nu... :P

Kramar!! Hälsa morfar!! ;)

2012-05-22 @ 06:57:27
Postat av: Carolina

Ser härligt ut Empa!! :D

2012-05-22 @ 11:38:53
URL: http://lillinashalsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0