Skön lördag

Sovmorgon!!!!! Underbart! :) sen gick Patrik över och köpte frukost på Statoil, fantastiskt! När frukosten var uppäten och vi vilat på maten så åkte jag till Stinsen för att hitta present till kvällen. Ska fira min fina vän Diana som fyller 23 på tisdag! :) är rätt nöjd med vad jag kom på när jag inte fick en enda hjälp... Haha! Å fint inslaget blev det också men det kan jag inte visa förrän när jag kommer hem! Eller under kvällen! ;) får ju inte avslöja ifall hon skulle halka in på min blogg.. Hihi!

Nu är jag redo för att gå över till henne, skönt att hon bor bara typ 2-300 meter ifrån! :D
Ha en bra lördagskväll allihop för det ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0