Fridaay!

Fredag idag, blev en sleepover hos min vän då det blev lite sent med toningen av håret igår. :)
På eftermiddagen bytte jag sällskap och åkte hem till mina vänner som precis köpt ett nytt hus som behövde rustas upp lite. :) självklart kunde man bidra med det lilla man kan, fick en pensel och hade en trevlig målareftermiddag hemma hos familjen Robertsson/Jälkemo!
Sen var jag tvungen att åka för att hämta upp Patrik vid station, sen blev det lite inköp inför fredagsmyset som lite tacos, hyrfilm och ja ni vet allt det där som hör fredagsmyset till. :)
Nu ligger vi och ska sova, han snarkar redan så jag måste nog plugga i öronplopparna. ;)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0