Ledig måndag

Igår var jag ledig, så då var jag med pappsen en stund på förmiddagen. Vi tog självklart en tur i min nya fina bil och sen var det dax för vax. Vi vaxade även hela bilen, bra gjort! :)
Så nu är den om möjligt ännu finare! :D

Efter det blev det lunch och soffläge innan han åkte på fågeljakt. Jag och Wilma låg kvar i soffan och somnade en stund innan promenaden.

När vi kommit in från promenaden det fick jag för mig att jag ville baka kakor, sagt och gjort. Double chocolate chip cookies. Mums!


Kommentarer
Postat av: Anonym

So glad your daddy teaches you how to take care of a car! It's worth a lot of money in the long run.
(slow down and drive defensively now.) I know,it will be hard for you....
Hope you liked the things I sent to you. When I read you were going to a disco I was thinking you might need another dress.
Wish you were here to make all these cookies that look so delicious!!
Kramar
fran grannies

2012-10-12 @ 19:58:43
Postat av: Mamma

Måndag???

2012-10-12 @ 21:58:37
Postat av: chris

Emelie,
can you email me a picture of you that you like?
I want to renew the ones I have on the wall in the kitchen. Everyone is looking at them and these are very old by now.
Thanks
mormor

2012-10-14 @ 22:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0