Sommardag

Första dagen på semestern och solen sken även idag. Det är underbart väser här hemma nu!! Who needs croatia? ;)

Började morgonen med en joggingtur, den tredje på 3 dagar så det var otroligt tungt! Mina ben skriker efter vila nu så det ska dem få! Sedan vidare iväg på vägning. Dock 0,2 plus men jag har verkligen inte skött mig så det får jag ta..
Eftersom solen sken åkte jag, Fia, farmor och farfar till skavlöten och badade lite :) Myspys!

Nu ligger jag i soffan tokmätt efter stt jag slängt ihop den fetaste måltiden någonsin. Haha! Men gött vare! :D

Ciao bellaaaass!!


Kommentarer
Postat av: chris

skont att kunna bada en solig sommardag is Sverige.
Ni far lite sol pa kroppen innan det blir hett i Spanien. Sa bra att ni to med farmor och farfar till badet ocksa.
Det kan inte vara mojligt att denna tallrik ingar i Viktvaktar dieten? Men,Life is short......
kram

2013-07-18 @ 22:05:49
Postat av: Mamma

Jo jag ska berätta varför man åker till Kroatien. Strålande sol, varmt vatten, sandstränder, inga barn som vill ha middag, ingen tvätt, man behöver inte laga mat, man behöver inte gå ut hunden. Behöver du fler skäl. Kram fr mamma och pappa

2013-07-18 @ 22:49:50
Postat av: Emelie

Haha jag skojar bara mamma ;) Menar bara att vi har väldigt fint väder här också. Men längtar till Spanien!! :D ska bli underbart!

Och ja mormor, jag har faktiskt fått ovanligt
Mkt färg! :D

2013-07-18 @ 23:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0