Tråkväder, en perfekt söndag.

Igår var första dagen på länge som det va lite kyligt i luften och sämre på himlen. Det tackar jag för då jag var helt slut efter mina 2 nätter och förlite sömn däremellan. Sov till 16, så skönt! Sedan drog jag iväg till gymet och körde ett benpass. Känner av det idag kan jag säga. Ajajaj!

I övrigt har jag och patrik bara haft mysdag hemma :) Slappat i soffan framför tvn och film. En perfekt dag för tråkigt väder!

Nu ska jag åka och träna innan det är dags för nattjobb igen :D 10+8h jobb kvar innan semester. Tjohhooo!!!

<3


Kommentarer
Postat av: chris

hej hej
antligen ar den efterlangtade semestern har!
Du behover verkligen ledigt ett tag nu. Bada och traffa vanner och sola lite. Inte for mycket bara.
Kanske t o m kan glomma pluggandet ett tag.
Vi har haft varmt 25C har lange so det kanns skonast i skuggan just nu.
Snart ar det dags att fira annu en fodelsedag,
kramar fran
grannies

2013-07-15 @ 21:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0