Påskhelgen

Nu har ännu en helg passerat i rekordfart! Igår blev det först en tur till stora mossen för att kolla på Patriks lag. Tyvärr förlust. När jag kom hem skulle pappa och Lasse till gymet, jag hängde på och körde deras "mördarpass" och sen sprang jag faktiskt hem därifrån.
Senare skulle jag iväg till Maria för att fira att hon fyllt år. Blev en trevlig kväll med trevligt sällskap. :) <3

Idag, söndag, har jag jobbat dag. Trött som tusan då vi ställde om klockan till sommartid idag och natten blev en timme kortare, dessutom var jag hemma ganska sent. Men slutade hyfsat tidigt så det gick bra :) Efter jobbet kom Farfar och familjen Brown och Bocké Karlsson på besök. Eftersom det pga sjukdom inte blivit någon påskmiddag :) Trevligt att träffa dem innan de åker hem till London igen.

Nu sitter jag i soffan, trött som tusan, och tittar på tv. Precis ätit god söndagmiddag. Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0