Förbipasserande dagar

Lever mitt liv som det ska va, eller som de brukar va. Äta, sova, jobba och träna typ. Å ibland lite aktiviteter som tex en sväng förbi några vänner under lördagskvällen.

I söndags morse däremot vaknade jag tidigt och solen sken. Tog mig iväg till gymet för ett spinningpass, utan mat och dryck - var väl inte så smart. Blev ett onödigt tugnt pass så det gör jag inte om!

Glad ändå tog jag mig hem till Vallentuna för att ge bilen en omgång. Ren och fin blev den. (Bara för stt regnet skulle komma dagen efter.)

Idag var det jobb, satte min första blodtransfusion. Yay!
Efter jobbet åkte jag hem till Vallentuna (igen) och väntade på mamma innan vi åkte till gymet för ett body pump pass. :D

Sen köpte jag lite mat å snodde med mig wimpen hem.



Nu äre myskväll med Wilma och patrik å imorgon är jag LEDIG!! 😄😄😄

Kommentarer
Postat av: chris

Wilma ser ut som om hon inte vet vad som ar pa gang!
Men hon blir nog lika bortskamd hos dig som hemma.
Jag tror du ar lite mer i balans med ditt liv nu,jatte bra.Keep going...
kram

2014-05-20 @ 04:01:15
Postat av: Emelie

Jajjemen. En gammal goding som hon är värd att skämmas bort :)

2014-05-20 @ 22:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0