Knep & knåp

Idag tog jag en lååång sovmorgon. Försökte så gott jag kunde iaf. Vaknade vid 8. Men somnade om och halvsov till och från till halv 11.
Sedan satte jag igång å hittade på lösningar för att piffa upp balkongen. Tycker jag fick till en fin ritning av hur jag skulle vilja ha det, tyvärr tyckte patrik det blev för dyrt så nu får jag hitta på något nytt.. :D :(

I övrigt har jag tränat och sovit lite till. Allt för att ladda inför en nattpass på jobbet. :)
Så nu sitter jag här i soffan. Väntar på att klockan ska gå.. Skönt med en hyfsat lugn natt (än så länge). :)


Kommentarer
Postat av: chris

Grattis pa fodelsedagen Patrik!!
Nar Emelie var hos oss sa skrev hon in din dag i kalendern. Sa nu vet vi - ha det sa kul idag.
Vilken fin sketch du gjorde till balkongen.Ett bra tips ar att vanta tills efter Midsommar da mycket kommer pa rea.Ta en sak i taget.
Undrar varfor du jobbar natt,inte sa bra tycker jag.
Kanske bara ar tillfalligt,
kram fran grannies

2014-05-09 @ 07:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0