Lediga älskade dag

Väcks upp lite tidigare än önskat av Wilma som voffar på målarna utanför fönstret. Tills hon accepterar att de ska vara där så somnar vi om i sked. Så mysig!


När vi vaknat så var det dags för morgonrundan. Finfint väder!
Därför bestämmer jag mig för att åka hem till valletuna och loungesoffan för sol och glass.

Lite shopping hanns med också, nya träningsshorts inhandlade!

Lagade gomiddag innan fotbollsträning




Svettig å dan påväg hem. Nu är jag duschad och redo för sängen. Godnatt! 😘

Kommentarer
Postat av: chris

Oj vad mycket du hann med pa bara en dag.Visst ar det harligt med sommar.Fotbolls traning?Var radd om dina ben.Behover dom pa ditt jobb.Rikard (av alla manniskor) har just kopt rull-tranings skidor.
Om du vill ha nagot sarskilt fran Seattle sa skriv snart och lat mig veta.
kram

2014-05-21 @ 05:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0