Systerdag

Idag har jag haft lite ledigt från jobbet, så då passade jag å fisan på att käka en rejäl hotellfrukost innan det var dags att hämta mamma och Bianca på Arlanda.



Mätta och belåtna, mamma var hämtad, så tog vi en liten hundpromenad innan vi tog oss vidare till täby centrum.

I jakt på en kalender då min andra varit spårlöst försvunnen 1-2 veckor. Köper denna fina turkosa "skolkalender".

Kommer hem och hittar såklart min gamla kalender. Jaja... Typiskt mig 😄

Efter täby tog ja en kort powernap hemma innan patrik kom hem å det var dags för att göra mat. Idag blev det köttfärssås å spagetti, med soyabönor och morötter :D
Efter middagen var det dags för att prova på Hot Mojo.  Och HOT (!) var det!! Herregudarns vad svetten rann! Och upptäckte än en gång min fantastiskt obefintliga balans och smidighet. (Jag är sjukligt stel..)

Nu sitter jag hemma i soffan med patrik, trött å utpumpad trots att detta var en av mina "vilodagar" haha träningsmässigt. Well, har ändå hållt igång hela dagen. Snart börjar mellon, semifinal. :) ciaaooo


Kommentarer
Postat av: chris

Hotel frukost? Ni lever ert liv i lyx. Men det var snallt av er att hamta (en trott) mamma pa Arlanda.
Jag kan se att livet leker nu i Sverige nar var och snart sommar solen kommer och gladjer alla.
All the best
mormor

2014-05-07 @ 17:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0