Trött!!!

Är verkligen trött nu, vet inte vad som gör mig helt slut. Fick en period när jag var lite piggare men nu är jag dödstrött igen. Känner mig tömd på energi verkligen.. Kan det vara vädret? Träningen? Jobbet? Maten? Ingen aning, trött är jag.

Hade en fantastiskt bra helg, nu har snart även hela denna vecka gått. Jobbade i måndags kväll och tisdag och onsdag har bestått av utbildningsdagar. Sista dagen idag. Det är en infektionsutbildning, vi lär oss sådant som kan vara nyttigt att veta när vi jobbar. Kul faktiskt! :)

Nu ska jag försöka somna om en stund :) natti!


Kommentarer
Postat av: Mamma Camilla.

Jag är också helt galet trött. Undrar om det är bakslaget på vädret som gör det. Men nu kommer solen tillbaka. Hoppas vi blir piggare.

2014-05-15 @ 09:12:04
Postat av: chris

Kul att vara tillbaks till skolan eller hur? Den har gangen kanns det nog lattare.
Du har precis samma 'syndrom' som din mamma:Jag vill gora allting nu som jag inte gjort hela vintern.
Stress infor att sommaren gar fort.Kommer precis ihag hur det kandes och gjorde likadant sjalv.
Losningen ar bara:sova mer. Hur enkelt som helst,
kram

2014-05-15 @ 20:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0