Valborg och första maj!

Igår var det valborgsmässoafton. Blev inget firande för mig eftersom jag jobbade. En hektisk kväll på jobbet kan vi säga.
Men firade lite med mamma på vapiano innan jobbet och efter ett bra gympass å träff med PT. Gött!
Gymmande händer...

Och idag var det första maj, började med snöstorm. Haha fast idag tog jag och patrik en lååång sovmorgon så det enda vi såg av vintern var när vi drog bort gardinen en snabbis vid 8 typ. Sen sov vi vidare till 11 typ. Sååå skönt!!!
I övrigt har jag införskaffat en fotbollsoutfit och varit på fotbollsträning, plus ätit väldigt gott idag. Och ja juste, en löprunda hann jag med också. Haha!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0