Education

Idag hade jag en utbildningsdag, en av de sista dagarna på ett introår för nyexade sjuksköterskor. Är kul men mycket repetition. ☺️
Idag fick vi testa att lägga VAC-pumpar på varann. Det är en undertrycksbehandling med hjälp av en svamp som suger ur sårvätska ur sår och förbättrar sårläkning.

Sen hem till Vallentuna efter jobbet och packa ur lite till grejer, bara 2 dagar lvar nu 🙈


På kvällen åkte jag hem till Anna, min gamle vän som flyttat till Sollentuna. Kul att se deras nya fina lägenhet och träffa henne igen, det var inte igår!!

Kommentarer
Postat av: chris

Oh vad spannande! Ni kommer att fylla upp den dar lagenheten pa nolltid ar jag radd for.
kram

2015-04-14 @ 02:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0