Tacksam!

Idag har jag skrattat mig genom min arbetsdag, underbart! Många dagar är som denna, några är betydligt tuffare. Men med alla dessa fantastiska kollegor runt omkring en gör det grymt!

Här är ett practical joke som en kollega gjorde till mig och Lukas i läkemedelsrummet idag. Haha, flaskorna ska symbolisera oss.


Nu har vi haft myskväll, efter att ha inspekterat lägenheten en sväng där säljaren som är målare håller på att göra lägenheten fin. Bland annat måla alla köksluckor, vilket jobb! Men ljust och fint blir det. 😍


Godnatt från oss!


Kommentarer
Postat av: chris

hi hi
Det var verkligen roligt gjort!!
StorKlas och LillKlas
kramis

2015-04-10 @ 01:29:46
Postat av: Anonym

Ja idag var du inte lika munter efter jobbet. Som sagt det går upp och ner. Nu har vi myskväll här hemma. Kram 😍

2015-04-10 @ 19:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0