helvetet på jorden



Precis kämpat mig ur min vadå 7500899 sjuka i ordningen, de avlöser varann i raketfart och hinner knappt bli bra innan nästa drar över mig. Denna gång var det den fantastiska vinterkräkan som ville in i min kropp. Vet inte om jag ska se dessa påhopp som ett lärosyfte eller straff för sådant ont jag gjort i livet. Haha... Nej fy tusan. Är fan så glad att det är över så det sprutar endorfiner ur mig. Energin är hög som fan (ursäkta språket mormor) trots att vågen nästan slutade på 5kg minus och efter tre dagars totalt däckande i mitt rum. Dvs en kolossal energiförlust i form av intag. Första dygnet sov jag konstant, varvande med paus för att få ur mig det djupaste ur avgrunden.



Nu är jag som sagt bra och är inne på andra dygnet med mat, har röjt undan allt, städat alla ytor, tvättat alla kläder och sängkläder, vädrat alla kuddar och täcken. Känns som på jobbet typ. Fantastiskt att va tillbaka!
Nä nu har jag helgen på mig att njuta av livet igen innan jag ska jobba på allvar igen. Och det ska jag fan göra, njuuuutaaa!!! 😍👌

Kommentarer
Postat av: chris

Det later som du varit i djupaste av sjukdom.Ar det inte konstigt att inte nagon annan i familjen har fatt det ocksa?Vad snallt av dig att vadra och tvatta for att stoppa bakterier att spridas.Du vet allt om detta vid det har laget,eller hur?
Ser ut som varen tanker gora sitt intag snart och hjalpa dig att bli stark.Drick Gatorade sa du tar upp mer energi fort.
PS
Later som jag ar sprak polis,eller...
kram
grannies

2015-03-27 @ 18:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0