Att blogga...

Åh.. Vad svårt det ska va att skriva ngn rad om dagen, hur glad jag är över livet eller hur tråkigt vädret kan va. Vem säger att du tycker det är kul att läsa det. Men tänk att valet är ditt om du vill läsa eller inte. Så nu gör jag mitt hundratusende försök till att hålla i bloggen lite. Händer ju massa framöver ffa semester är närmast 😍 Åh vad jag längtar!!


Viktiga händelser som jag måste uppdatera är bland annat att jag ska bli gudmor åt en liten prins i augusti. Det är Michaela och Alexanders första barn (förutom Leon då)

Men jag fyller ju även 25 om någon vecka och då mina kära föräldrar bestämde sig för att va borta på någon eurotrip typ halva sommaren så fick de fira mig tidigare. Jag fick en kompaktkamera, precis vad jag önskat mig! Var först lite skeptisk till färgen, men jag älskar kameran. Den löser allt åt en ofotografisk person som mig! 🙏🏼

Här är två testbilder jag åstadkommit hittills!

Semestern närmade sig med stormsteg, javisst. Imorgon är det två veckor kvar! Det är bröllop i Bosnien och 10dgr i soliga Kroatien som väntar. Can't wait!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0