Natthelg

Nu har jag precis vaknat upp efter första natten. Skrev ett inlägg imorse som försvann då jag somnade.. Haha! Natten gick bra, var lugn och behaglig trots att vi var en mindre än vad vi ska 👍🏼
Svårt att förklara en natthelg, eller 3 nätter i rad som det blir. Man stänger liksom ner all socialkontakt och bara jobbar och sover.

Igår lekte jag lite mer med min kamera, se så fina jordgubbar vi har och vilken cool blomma.

Kameran måste ju få skydd såklart. Så tidigare i veckan har jag pysslat ihop en liten väska och ett fodral. Sytt och stickat.


Kommentarer
Postat av: chrs

Men vad roligt,har aldrig hort talas om en 'afton vaska' till kameran forut!! Bra gjort och fina fodral du har fixat.
Jordgubbarna ser mera ut som smultron men ar val annu godare kanske.
Som du hort forut sa gillar jag inte att du jobbar natt och kommer ur din rytm. Ta bara dom natterna du maste jobba.
Snart skall du val vara ledig och ha kul pa din och er resa soderut.
Vi ar sa glada att vi hann traffa dig och Lukas
flera ganger nar vi var hemma. Ni ser ut att ha kul och triva tillsammans.

kram kram fran oss bada

2016-07-17 @ 00:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0