Systrami

Eftersom Lukas jobbade natt så får jag som en ensam dag. Hörde av mig till min lillasyster när jag orkat mig upp ur sängen. Vi drog ut till Vaxholm, köpte med oss mat och satte oss på en klippa ute på Bogesund och åt lunch och njöt av sjöbrisen en stund.

Bad Sofia ta med en filt till oss båda. Hon svarade glatt "japp jag fixar filt, har en i bilen".... Visade sig vara wilmas gamla hundfilt. En liten svart i typ fleecematerial. Vi fick nöja oss med varsin handduk, som var större än filten.

Det mulna tyvärr på en del.. Så vi åkte hem. Väl hemma tvättade jag Mazdan, var ett tag sen. Så Lukas fick sig en surprise när han vaknat, men så även jag när jag kom hem för han hade plockat undan i köket 🙏🏼 Visserligen mest hans grejer men ändå!

Nu ska jag försöka sova. Imorgon jobb. 3dagar till semester!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser ut som ni hade an jattefin dag i solen fast nagra moln pa himlen kom upp.
Bra att du tar med Sofia som har jobbat mycket nu i sommar ocksa.
Sma men betydelsefull saker som man gor for varann ar sa viktigt.
kram

2016-07-20 @ 07:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0