RIP JinLun

Måste bara säga hejdå till min käre moped som jag tror idag fick sin sista chans till ett fortsatt liv. Han/Hon/Den/Det har återuppståndit allt för många gånger nu och idag när *boff*et hördes insåg man att nu var det kört.. Du skulle aldrig mer kunna köra runt mig till alla nödvändiga platser som jag behövde komma till.

Hejdå älskade moped. Du har gjort mitt liv lite enklare, samt fått folk att skratta åt mig men det har det fan varit värt! <3



btw, min mobil spökar också... så det är inte min dag idag.
nu är det sängen var bara tvungen att säga detta innan jag somnade.
tjofräs! <3

Kommentarer
Postat av: christina

Sorry about your moped. Sofia looked really cool on it. I guess you are in real trouble now when she was going to take her first trip with it.

Love from grannies

2009-06-02 @ 04:36:26
Postat av: Emelie

I´m not in a troble for her sake. More for my own.. It was still my moped.

2009-06-02 @ 12:33:36
URL: http://emlixx.blogg.se/
Postat av: Sivan

Hahah nää det är inte lätt när ens kära saker dör xD ;)

2009-06-03 @ 16:46:42
URL: http://sivanotamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0