fredagsmys

Har inte bloggat sen i fredags, detta beror på att mitt datasittande har varit väldigt lite, sen har jag som vanligt prioriterat lite annat. :) Men nu har jag lite tid och tänkte jobba ikapp. Vi börjar med fredagskvällen som skulle avslutas med en middag, remember?

I alla fall, jag åkte och hämtade Sophie och vi tog oss till Ica för att köpa lite choklad till kvällens värdpar. :D När vi ska ta oss därifrån så går jag bakom en bil som skulle backa men hade inte ens lagt i backen än och jag hade full koll på att bilen var där, sedan när vi går förbi den för att komma till vår bil så vevar han ner rutan och säger helt seriöst "Du gillar att leva farligt du?!", jag blir lite chockad men svarar "Ja, det kanske jag gör". Sedan får jag och soffan en galen liten fnissatack, så det var tur att vi hade nära till bilen.
Nu var vi äntligen påväg till (Vilda) Väsby, stolt nu älskling?, haha. Men!! Vi upptäckte av fasa att vi skulle komma dit tidigt, så kunde det ju inte vara. Fint folk kommer alltid sent så vi bestämde oss för en liten tripp och tog bakvägen. DÄR, hände det mest oförutsäga bara. Okej.. Jag bor i vallentuna så det kanske inte alls var det, men jag såg någon klump som stod vid vägkanten och undrade vad det var enda tills vi kom så nära så vi kunde se att det var en älg. Fattar ni?! En livs levande!! Jag börjar skrika i panik på Sophie att ta upp kameran, haha efter som det var panik tog det ju lite längre tid än tänkt... Men kameran kom upp men fan, det var för mörkt... Jaja, när vi precis skulle åka kommer det ut en till och sedan EN TILL! Herrejävlar, vi var omringade, jag hade körberedskap hela tiden. Tillslut gick dem så vi åkte vidare. :) Väl i väsby så träffade vi patrik först för att leta upp en parkeringsplats vilket inte alltid är det lättaste. Hursomhelst så fann vi en och sedan tjipp tjopp så var vi hos johan där vi bjöds på lite tacos och lirade lite wii och så, det var en trevlig och mysig kväll. :)


 


 


this was my freiday, to be continued...
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0