Sportlov (utropstecken)

Hittills ett väldigt lugnt sådant, jobbat två dagar, tränat efter att jag varit sjuk hela förra veckan (det sög!) och pluggat lite också. Saker jag behövt ta igen och saker som ska vara klara efter lovet, har totalt ingen lust med detta så påsklovet får bli ett pluggfritt lov. Men nu är det inte långt kvar alltså, längtar så jag spricker!!!
Jag har också umgåtts med min pojkvän så mycket det gått, mest på kvällarna då jag tränat varje dag hittills och han jobbar på dagarna.

I söndags hade vi dock heldag tillsammans då vi först kollade på mitt lag (spelade ej pga sjukdom) och sedan åkte vi över till heron city och spelade lite samt såg på bio och denna gång blev det I love you Philip Morris, baserad på en sann händelse vilket var väldigt häftigt. Det var en smart kille, haha.

naej, nu får det vara nog med text. vi lägger in en sommarbild vettja! :)
mest för att jag är så otroligt trött på detta snöväder... gah, det är som att bo i fjällen nu.. snövallarna är enorma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0