4de apoteket gillt

Ahapp, då har jag varit på piller jakt.  Började typ elva imorse var hemma vid tre. Inte ett endaste apotek hade det jag behövde, och det var ju något akut eftersom jag alltid är ute i sista sekunden med allt.
Hann ju med en upplevelse med en inparkerad bil som ni såg i det tidigare inlägget i alla fall. Det var ju spännande.
De hämtade kille på kille tillslut var de tvungna att putta bort bilen men sen fick jag inte ens backa ut min bil själv, haha jag såg väl ut som en liten plutt som inte kunde köra bil eller något. Men jaja.

Mitt sista apoteks stopp var på apoteket orion eller vad det hette, ja jag fick lära mig namn på apotek för att hitta något, och det låg tack gode gud i närheten av täby centrum så då passade jag på att träffa mina kära x kollegor och de hade som tur var lunch precis när jag kom så jag hann prata lite med dem. Saknar dem massor!!



See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0