Tentan avklarad!!

Heeeeeeeeeej! Jag är så lyyyckliiig!!! :D Tentan är äntligen över, det var en jättestor sal, med jättemycket folk och lärare som var jättehögljudda. Men jag hoppas på allt i världen att det gick bra, jag orkar inte göra om det!!

Efter dagen i skolan var det hemfärd, en sväng förbi sollentuna centrum för inhandling av sånt som vi behövde till kvällen, jordgubbar, blåbär, melon och vin. Sedan åkte vi hem till Sofie i Edsviken, hade lite myspys innan vi begav oss in till stan. Kvällen var jättetrevlig och vi var i Ellinors superfina lägenhet. Jag är så glaaad nu. Det känns bra också för jag har mått bra från stunden jag vaknade imorse.

lite bilder är roligare än text så här kommer ett urval, fler finns på facebook inom snar framtid!





Nu måstejag och mamma springa till bussen. Ciaaaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0