Tisdaaag

Dagen började med seminarium i skolan, var segt att kliva upp efter påskens "ledighet". Men det gick och seminariet gick det också!
Sen vare hem och äta lunch, yoghurt fick det bli då pengarna mina börjar ta slut. :p som vanligt. Tack till min älskling som i alla fall tankade bilen.
Efter lunchen började jag packa ihop lite och drog sedan till gymet. Sprang 5km på löpbandet innan min vän wellen (Malin) kom. Då körde vi ett benpass, så skönt!
Sen vare bara att ta sig hem och börja göra mat igen. Gjorde så sjukt god mat men receptet och vad jag åt får ni se på min matblogg. http://Loveplate.blogg.se

Känns som att äta och träna är det enda jag gör nu för tiden. Haha. Och plugga lite dåra!

Nej nu ska jag hämta Clara från jobbet så ska vi ha myskväll framför TVn. Dricka lite te och snacka lite skit, som vi brukar. Haha!
Det är skitväder och det är väl det enda som drar ner denna dag lite.

Tjohej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0