Mamma 50år!

STORT GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE MAMMA SOM FYLLER 50 ÅR!!!!
 
 
Vill bara säga tack för att du alltid...
... tvättat mina kläder
... vikt och sorterat mina kläder
... tjatat på mig om saker som gjort mig tjurig och irriterad
... stått i köket och gjort fantastisk mat till hela familjen dag ut och dag in
... plockat undan efter mig och mina tusen grejer överallt
... betalat mina otaliga parkeringsböter
... lyssnat om jag haft något att säga
... skjutsat mig överallt, när jag vill (typ)
... haft tålamod med mig
... bryr dig om familjen, allt till familjens bästa
... varit en förebild för mig och sofia
 
Jag vet att ALLA de här sakerna och mycket mer gör DU för att du älskar mig, Pappa och Sofia (och Wilma såklart) och det gör dig till en enorm förebild och världens bästa mamma. Jag skulle inte byta dig mot något i världen och för mig är du ovärderlig! Jag önskar jag blir som dig, för du är underbar!
 
 
Tack Mamma för att du är du och att jag fått bli din dotter. <3 JAG ÄLSKAR DIG! Och då vet jag att jag talar för alla oss i familjen knäppis Karlsson! We rule the world!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: chris

Underbart skrivet,Emelie!
Jag ar saker pa att mamma grater nar hon laser det har. Du glomde skriva att hon ar bra pa det ocksa!
Vi har firat henne harifran och jag tror hon har kommit over 50 ars troskeln nu,det ar ju bara en siffra i alla fall.
Kram fran grannies

2013-05-16 @ 21:55:15
Postat av: Mamma

Love you too honey!!
Fantastiskt fint skrivet.
Kramar fr mamma
Ps köpt en lite present till dig idag.

2013-05-16 @ 22:01:46
Postat av: Mamma

Love you too honey!!
Fantastiskt fint skrivet.
Ps hittade en liten present till dig idag.
Många kramar fr mig.

2013-05-16 @ 22:03:03
Postat av: Emelie

Hahaha jaa mormor! Det glömde jag skriva! ;) Men den delen har jag nog också ärvt av henne! :D Så man ska inte kasta sten i glashus! ;)

Hihi vad spännande!! :)

2013-05-16 @ 23:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0