Onsdag

Efter ännu en dag på BVC, andra och sista så har jag sjunkit ner i soffan med lite pannkakor och idol. Lovely!

Invägningen idag gick sämst, trots detta blev det pannkakor till middag. Allt för att pigga upp. Var även träningsledigt idag igen. Egentligen skulle det varit match men den blev inställt tyvärr. Kroppen behöver kanske vila lite så man får passa på när man kan. :)
Nu ska jag sätta igång med lite plugg innan jag glömmer allt från BVC, bara förbereda lite innan sovdags! :)


Nattii!

Kommentarer
Postat av: chris

Mums mums jag alskar pannkakor ocksa.
P S
Good news,det finns en XXI pa Maui,fast det blir bara om det regnar!
kram

2013-09-12 @ 02:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0