En sväng förbi jobbet..

Tog sovmorgon, såklart eftersom jag är ledig och har grova insomningsproblem nu... Är trött på kvällen och sen händer något och jag blir pigg igen 😒
Sen blev det en tur för att handla Lukas födelsedagspresent, vet att han kommer bli glad då han själv valt den. Eller typ. Känns mer värt att lägga pengar på något man vet att den andre vill ha och behöver samtidigt som jag älskar att överraska. Därför har jag gjort en mix. Lilla paketet i kylskåpet är en surprise, vi får se reaktionen på det.. Hihi!



Blev även en vända till jobbet idag för att lämna sjukskrivningspapper och lägga nästa schemaperiod.. Hamnade på en liten eftermiddagsutbildning också. Hihi. Kul att träffa alla!

Nä, nu måste jag lägga mig tillrätta och hoppas att John blund hittar hit snabbare än kvickt. Godnatt ❤️

Kommentarer
Postat av: chris

Ser ut att vara bra ordning i ditt kylskap,duktigt!
Men var ar ost kupan? Far kopa en till dig,ocksa.
Grattis till Lukas! Tror sakert att han uppskattade allt du har ordnat till hans fodelsedag.
Happy Birthday!!

2015-11-24 @ 22:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0