Fystester

Idag var det dags för Fystester med laget dagen i ära. Trött som ett djur åkte jag upp, lite tidigare än vad jag egentligen behövde för att kunna vara översatsig och värma upp lite på gymet. Som tur var blev jag inte ensam utan jag kunde ha olle som höll mig vaken. =)
Fystesterna gick bra, kanske som förväntat men kanske inte som viljan.

Resultaten:
Benböj med skivstång på ryggen:
Förra året - 95kg
Idag - 105kg
Bänkpress:
Förra året - 45kg
Idag - 50kg
Dips:
Förra året - 9st
Idag - 13st
Spänst hopp framlänges:
Förra året - 196cm
Idag - 187cm



Det var allt för mig i think. Måste bara nämna att jag och min syster hade sjukt kul vid matbordet idag åt så sjukt tråkiga saker... Men det blir väl så när två systrar sitter i ett kök, lika trötta båda två. Hm...


Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: tove

Bra Empii, öka i allt om spänst hoppen, men dom är svåra! :D

2009-05-20 @ 00:23:39
Postat av: Sivan

Va vi gjorde ju inte ens spänst hoppen? :P

Empiliie e duttii :D

2009-05-20 @ 13:25:25
URL: http://sivanotamsson.blogg.se/
Postat av: christina

Hoo hoo,

where are you? have you been busy this week taking care of everything. I miss your soo interesting stories!

Kram from grannies

2009-05-21 @ 04:04:14
Postat av: Emelie

Sivan: naej, jag gjorde efter som jag inte skulle vara med när ni gjorde dem! :D Så det var därför.



Mormor&Morfar: Ja, kanske det.. Det kommer, det kommer! =)

2009-05-21 @ 12:36:39
URL: http://emlixx.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tur att vi är hemma igen, så att det blir lite ordning och reda. :-)

Kram mamma

2009-05-22 @ 10:11:02
Postat av: Porrbobban

Hallå Emelie! Dålig uppdatering på bloggen!

Dina läsare(jag) blir otåliga!



:)

2009-05-22 @ 18:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0