klagomål...

Jahapp, nu har man fått lite klagomål för att man inte håller bloggen tillräckligt uppdaterad. (ska du säga...)  ;]
Jag ska inte nämna några namn, men ja.. (på tal om namn....) Jag och Niclas har börjat umgås en del igen. =) Mycket mysigt, hoppas det håller i sig. Jag insåg mitt misstag, yes yes i really did! Han är underbar. =)



Anyway, vi har varit i täby och tittat på filmer å annat mys.
I söndags hade vi fika för pappa som fyllde år förra veckan, svårt att få ihop alla med hockeyn å ridning. Mycket gott med tårta och grejer, dock inge bra innan match. Speciellt inte när man behöver massa bra mat för mina allt för trötta ben... Tog helt slut tillslut, ville bara lägga mig ner å skrika, men det vore att överdriva, eller ? Kanske inte. Hursomhelst, vi vann med 11-0, mot göta/traneberg. Det var väl bra! =D Tredje perioden gick bäst som vanligt... Vet inte varför ?!


Jag i alla fall, mår bra. =) I övrigt om man bortser från den tränade delen av min kropp. =D var hos sjuksköterskan idag och lämnade papper, hon ojade sig över mig, precis som alla andra. Det suger verkligen, HALLÅÅÅÅÅ hur sjuk är jag ? Jag står upp, jag är inte ens förkyld och jag äter, jag tränar, jag skrattar och allt. Snällaaa, jag är en vanlig människa. Blir tokig snart! Hursom, kul att folk bryr sig. Tack! =) Dra det inte till överdrift bara!


Nu är det sleepy time tror jag, är ledig imorgon. Sköntskönt! =)
<3 puuuss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Niclas

Haha , Vilken uppdatering! ;) Ojsingen!:D

Tack för de fina orden! :)



Fusk att du är ledig imorgon och inte jag. Tycker vi inte om. :D



<3

2008-12-01 @ 23:42:25
URL: http://[email protected]
Postat av: Alina

men oj vad snällt!!! :) tack!! din kommentar ska komma med i min blogg for sure! precis sånna kommentarer jag behöver just nu hihi:)

2008-12-02 @ 00:06:13
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej! Bry dig inte om vad andra säger. De flesta vet inte så mycket om din sjukdom. Dessutom är den så individuell, jag tror att du har klarat dig bra. Vi hoppas att det fortsätter så, eller att det tom blir mycket bättre. Som sagt man är inte sjukare än vad man känner sig. Eler hur? Med possitiv inställning så blir allt mycket bättre. PS. Kan tänka mig att tårtuppladdning inte var det bästa innan match. Men du fick faktiskt middag också.

Massor med kramar från mamma

2008-12-02 @ 09:38:38
Postat av: sophie

skönt att det börjar ordna sig :)

2008-12-02 @ 20:03:20
URL: http://nummer20.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0