dagens visa

Dagen började tidigt (kl. 10.00) med att niclas väckte mig å sa att han var hungrig... *grrr* Vi gick upp så han fick ta sig några mackor sen fick vi gå och sova igen. MYYYS, jag älskar att sova ! Speciellt med ngn man tycker om brevid sig ! =D Sen vaknade jag ännu en gång å då vare niclas jävla bajs telefon som ringde! Men det kanske var tur det för niclas skulle på match och annars kanske vi hade sovit för länge ?! =D när niclas åkte så kom farmor och farfar till oss för en fika. det var mysigt, för jag älskar min farmor och farfar! sen när de hade åkt åkte jag och pappa iväg till arninge för att fixa lite grejer, efter det åkte vi upp till farmor och farfar för att hämta hunden som dom tagit med sig upp när de gick hem.
efter det åkte jag hem, lekte ltie med mitt  nya dataspel =D (trafikskolan teo). sen senare på kvällen så åkte jag och pappa upp till ishallen för pappa hade match mot waxholm. dit kom också niclas å tittade med mig, nu sitter han här brevid och är allmänt störande som vanligt. :P haha, nejdå. men ja . ibland kanske..
nu ska vi typ gå, hejsvej..

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0