HejHopp!

Nu försöker jag med ännu en blogg. Min förra blev totally oseriös! Men Hej igen! :) Förra bloggen var lillemli.blogg.se, men det senaste inlägget är från april eller nått. :S

Idag fyllde min syrra och min vän maria år ! :) Och så spelade vi match mot Norsborg med damlaget. Vi vann med 9-1 , vi har tre raka vinster nu. Känns bra. Jag gjorde 1 mål och 2 assist och en utvisning. :) Sen får vi inte glömma att nämna att min vän Toves måltorka har släppt ! :D Jag och hon tillsammans är väääldigt glada över det ? Eller hur tovii ? :D


Hare bra! <3 image1

Kommentarer
Postat av: Tove

Naaaw, jag blev vän nu ^^
Och gladaär vi allt :)

2008-01-20 @ 00:37:36
Postat av: Fabbe

hehe tjejerna i bakgrunden ser lite röda ut :D haha

2008-01-21 @ 18:58:27
URL: http://www.freewebscom/spennare
Postat av: Emelie

Jaja, fotoproffset. :D

2008-01-21 @ 21:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0