match.

jahaja, idag var det match mot västerhaninge. vi spelade faktiskt ganska bra större delen av matchen, sen att vi kunde gjort mkt bättre ska man ju inte haka upp sig. =) vi gjorde iaf en bra match och förlorade bara med 3-0 ( västerhaninge är serieledare).
anyway, vaknade imorse av att min pojkvän niclas kom och väckte mig , han hade varit på träning. as mysigt var det. =) kunde ju inte börjat dagen bättre! sedan gick vi ut och gick en promenad med hans mamma efter jag vaknat till lite, det var bra uppladdning inför matchen. sen skulle niclas in och se djurgården - linköping (djurgården vann med 6-0, så niclas är glad i alla fall). då åkte jag hem till mig, fixade mina muskler lite med lite elstötar typ. haha, låter läskigt men det är typ skönt. sen kom sophie och hämtade mig för jag skulle åka med henne till matchen.

men just nu sitter jag här vid vår stora dator hemma hos mig, pojkvännen är i duschen han ska sova över hos mig idag. =) couldn't be better! ( jag älskar dig niclas )


puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0