Grönalund

Jahaja, idag samlades klassen vid djurgården och satte oss i en park och åt lunch för att sedan dra oss vidare på grönan. Det var jättemysigt, typ. =D Sedan gick vi in till grönan, några köpte åkband andra körde femkamp, det berodde lite på vad man skulle hinna och vad man ville göra för dagen. Jag, Jossan, Amanda, Jenny, Elin och Marie köpte åkband och drog runt lite överallt. Det var kul. Jag är dock fegast av alla, men det måste ju vara någon som är det, eller ? Haha. Anyway, det var kul!



Sedan kom jag hem, gick ut och delade ut lite lappar för mammas företag så nu är jag klar med det jobbet också! =)


puuuuss, <3

Kommentarer
Postat av: christina westerberg

Good girl!

Maybe you even made a little bit of money for your summer vacation too. You will get an extra stipendium from me and grandpa also to stretch your income. This is for finishing another year successfully and been working so hard in school....

Puss puss

2008-06-11 @ 18:41:22
Postat av: Emelie

Yes, I heard mom told me that. =) Thank you so much! It´s really necessary!



kram.

2008-06-11 @ 22:14:11
URL: http://emlixx.blogg.se/
Postat av: Hannah

skoj med grönan

2008-06-14 @ 11:05:24
URL: http://hannahinabox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0