dag med älskling

HejHopp.

Tänkte berätta lite om gårdagen, var så trött när jag kom hem så jag orkade inte blogga något då! :) Hursomhelst började dagen, eller snarare natten med att jag inte kunde somna.... PANIK! Jag var ju jättetrött, anyway. Jag somnade jättesent, så jag var sjukligt trött dagen därpå, inte mysigt. Inte nog med det så vaknade jag jättetidigt av att jag behövde kissa... Suck. Aja, sånt är livet. Jag tog mig upp i allafall, och gick till skolan. Vårt nya klassrum är för övrigt svinkallt!

Efter skolan så åkte jag och niclas hem för att vänta på mamma, vi skulle få låna hennes bil till täby eftersom bion som vi skulle se slutade så sent.. Vi skulle se Benjamin Buttons otroliga liv. Det var en bra film, lite för lång kanske. Men de sista 20 var toppen! ;) Psykologisk och sorlig i guess. Tror den hade varit 1000 gånger bättre om den var lite nerkortad.


(bild hittad på google)


Vi hade ju ganska lång tid i täby som skulle fördrivas, så niclas passade på att klippa sig och jag handlade litegranna. Vi tittade såklart på massa mera, men a.. Ibland räcker tyvärr inte plånboken till. =( Tänkte däremot lägga upp bilder på det jag köpte. =) Myspys.

  

Vad tycks ? :)



Idag är det match i Almtuna, borta alltså.. Är trött som fan, men det ska nog gå vägen. Nu måste jag verkligen plugga lite, hejdå! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0