Fettisdagen

Eller semmeldagen som dagen så flitigt kallas! :)



Idag vaknade jag alldeles förtidigt pga att min lilla voffsing stod nere och skällde som satan för ingenting... Jag gick ner tillslut för hon vägrade sluta, och då var det inte ett piss där nere. Usch vad jobbigt det är! Sedan försökte jag somna om, men det blev mest att jag låg där i sängen och tänkte "Sova", för jag sov aldrig.... hursomhelst, tillslut ringde min klocka och då kände jag att det ändå var dags att gå upp. Skulle ringa sjukhuset, för deras telefontid stängde inom 10 minuter vid det läget, men jag hann. Fast nu har de inte ringt tillbaka, och det är inte så bra! Minuspoäng till dem!



Hursomhelst, sedan satt jag och försökte plugga lite. Det gick sådär, matten är ganska svår om man inte förstår från början faktiskt. Måste bara få någon att förklara för mig så kommer det bli så bra så! =) Sedan kom niclas och hämtade mig för att vi skulle åka till täby och hämta ett par byxor han beställt hem. Fast det blev inte något köp av dem, det blev ett par andra som också var fina! Så det blev bra. Sedan blev det såklart donken till lunch, mumsit. Fast kanske inte sådär jättebra att träna på det. Men så blev det, träning på kvällen. Guuuud va hungrig jag var!! Haha. Mcdonalds mat gör en spymätt till en början men sedan när det sjunkit ner i tarmarna så blir man så galet hungrig. Träningen var rolig idag, vi började med att spela lite fotboll på isen. HAHA, det är galet farligt egentligen! Iaf med michan på isen, hon typ kastar sig som gud vet vad. =D Men det är kul! Sedan var det en bra träning i övrigt med blandade övningar men ändå samma tema ungefär. Imorgon är det match så nu är det dags att ladda!




Nu är niclas påväg hit, så hejsvej.
Juste, imorgon ska jag och johanna till täby för att göra en bus-sak. Ni får se imorgon! =D
puuuuss på er.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Busungar ni är då:P<3

2009-02-24 @ 23:41:51
Postat av: Emelie

hihihi, vi veeet! :D

2009-02-25 @ 00:17:04
URL: http://emlixx.blogg.se/
Postat av: bebbooo

hihhiiihih :D

2009-02-25 @ 01:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0