Sjukis

HejHopp.

Idag är det fredag, woho. Eller ? Nja, jag ligger hemma sjuk. Har inte kollat febern idag, igår låg den iaf på 38.3, inte så högt men tillräckligt.

Var i skolan första lektionen idag iaf, eftersom det var redovisning. Det gick väl sådär, fick fram allt men jag typ stammade. Som jossan sa, " Din hjärna är full av snor". Haha, lite konstigt uttryck, men det kanske stämmer ? Efter lunch åkte jag hem igen, tog en sväng med Wimpis (Wilma), vår hund. Skönt, men jobbigt...
Och nu ligger jag här nerbäddad i soffan med datorn och tvn på. Mest tråkigt på tv så just nu är det MTV som gäller, det är väl ändå okej. Älskar låten som är nu, det är If I were a boy - Beyoncé, eller alltså, det är Videon som är uppbyggd så jävla bra. Tänk om man hade en sådan bra fantasi till att göra massa musikvideos. =D Det vore awesome! Skulle lägga in videon, men icke sa nicke... Det fanns ingen sådan länk. Så jag lägger in en annan bra låt istället! =) Eller snarare GRYM!! låt! :)


Fel video som ni ser, men låter är i alla fall grym och det är Greys också, så det gör ju inget!


Har precis ätit ett äpple nu, det sved i halsen för att det var så surt, lite läskigt. Men ändå skönt, hostar inte just nu iaf.
Tog en bild på mina mys-sjukis kläder. tänkte lägga upp den också.




Haha, måste bara säga att detta inlägg har tagit snart 2 timmar att skriva. Bara för jag gjort massa annat samtidigt.

Hejdå så länge !! =)

Kommentarer
Postat av: sophie

konsum har 3.90.... ;)

jag fick tjata länge på mamma innan jag fick följa me.. hon tyckte jag skulle ligga hemma... tråkig människa det där.. :P



btw e semla gott :D

2009-02-06 @ 20:29:18
URL: http://nummer20.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0