Fredag

Jahaja, det här var en fredag alltså.
Jag kom hem, öppnade kylskåpet och blev lite smått chockad. Kolla vad jag hittade!

Jag hade full koll på vad det var, men det var ändå en annorlunda känsla när man skulle ha mjölk och så var det helt fel färg som var där. Och andra sidan, varför inte ha mjölkpaketen sådär jämt ? De var ju mycket snyggare än de tidigare!!


Detta var en fredag, lite annorlunda mot de andra. Jag var med niclas efter skolan och sedan var det dags för träning. Det känner ni igen va? Det som skiljer sig är att jag faktiskt gjorde något efter träningen!! Jag åkte till niclas vän benni, för de hade pokerkväll och söta som de är så var jag bjuden! =) woho!
Vi var där ett tag och sedan åkte vi hem och sov, eftersom det var tidig träning på dagen där på!


Just a Outfit.
Det här hade jag i skolan i fredags bara för att snart är det vår!!! =D



pösss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Arla supportar Ormsta genom att ändra färgen på mjölkförpackningarna? =P HÖHÖ

2009-03-23 @ 20:30:47
Postat av: Porrbobban

fan, glömde skriva in mitt namn i förra inlägget :/

2009-03-23 @ 20:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0