1 Maj

Sedan var det en dag efter Valborg också, 1 Maj! =) Också en härlig dag med massa sol, kanske lite för mycket för lilla solkänsliga mig. Jaja, man blir väl brun en dag också. Dagen började med en skön sovmorgon och sedan åkte jag och Niclas till Ica för att inhandla olika saker till våra hamburgare. Väl i matkön ringer vår vän Jesper väldigt passande och han blir inbjuden för att äta hamburgare med oss, gott var det och dagen fortsatte med fotboll på flygfältet med några ifrån Moifs U-lag. Bland annat Jesper, Niclas och Benni. Anna kom dit också, och det var skönt så jag slapp vara med och vara sämst. Hahaha! Nu när jag läste detta kände jag att det såg ut som om anna kom och var sämst, så var det inte. Utan hon och jag satt och pratade istället. =)



På kvällen så tog vi det mest lugnt hos niclas, det var jätteskönt! =) Så tack för den dagen alla som var med, haha.

Tjingeling! <3

Kommentarer
Postat av: Sivan

Usch..den där såg faktiskt inte så god ut haha ;D

Hoppas ni gjorde lite godare gumman! :P

2009-05-03 @ 15:52:19
URL: http://sivanotamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0