Hemmastudier... Igen!

Tjollahopp i stugan!

Nu sitter jag här hemma igen, fast vid datorn och detta jävla hockeyjobb. BLÄ! Det är verkligen trist men samtidigt är jag glad att jag valde det för annars hade jag inte varit ledig de två tidigare dagarna. =) Så, jag får väl säga att det är ganska okej ändå. Får kämpa. Jag har bara 10 tillfällen kvar... Suck.

Nu måste jag fortsätta, sen ska jag åka till skolan.. Ännu mer Suck. Insåg precis att jag kört in bilen så jag får inte ut moppen så det blir till att springa till bussen idag. Eller så får jag göra om allting, vi får se vad jag väljer... Kanske kommer lite sent till idrotten så jag slipper uppvärmningen, det vore skönt! Aja, tjarå! =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kämpa på! Du har ju inte så mycket kvar, tror jag i alla fall. Tänk vad skönt det kommer att kännas sen när allt är klart. Då är det sommarledigt som gäller. Kram

2009-05-06 @ 13:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0