Sunny Monday

Jamen hallå på er alla glada.
Idag sken solen för första gången på ett tag nu, det var skönt. Även om jag jobbat de flesta regniga dagarna men ändå.. Det är underbart att få vara ute och känna på vår eller får jag kalla det sommarsolen nu ? =D Imorgon ska det också blir varmt och gosigt, MUUUMS! =D Time for summer!



Hursomhelst, hinner bara med en kortresume av dagen. Den kanske inte varit så intressant ändå. Haha. Men i alla fall, jag hade en extremt lång och gosig sovmorgon och sedan var jag i skolan och umgicks med mina kära vänner hela dagen. Kändes inte som vi gjorde något seriöst på hela dagen men det blir väl så med den läraren vi har ... Hm. Ibland iaf. =) Sedan bar det iväg till banken en snabbis, men jag fick bara slussas vidare till nästa bank som har stängt, får fixa det i övermorgon eller något för imorgon har jag absolut inte tid. Whatever, efter jag kommit hem har jag bara suttit och pluggat plus en paus med en spänstträning med mina kära hockeyvänner tillsammans med Elverkets spänsttränare, Rolle. =D Det var kul, bra träning som alltid.


Men.. Nu måste jag sticka, lång dag imorgon som sagt. GODNATT! <3
Och juste om jag inte hinner blogga imorogn är det för att:
1) Heldag i skola
2) Direkt till sjukhus
3) Hem, byta om, åka
4) Springa (gå) Vårruset
5) Hem å plugga om jag inte är DÖD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0