snö, snö och ännu mer snö

Hörrni, idag har det snöat. IGEN!
Någon mer än jag som tycker det kan börja bli vår snart, mina grannar ser knappt ut från deras fönster på framsidan då det är en gigantisk, och då menar jag verkligen gigantisk, snöhög utanför deras hus.
Nej, nu är det väl dags för mig att lägga upp lite bilder. Och vet ni? Jag vet att pappa har en hög fina vinterbilder, för vintern är ju faktiskt en väldigt vacker årstid också. (dock lite för lång)


Lager på lager (garagetaket)



A walk to remember, en helt vanlig gångväg i vallentuna med frostade träd



Här bor wilma, med ett väl isolerat tak av snötäcke



En vacker bild ut mot vallentuna sjön, på en annan promenix



Snölagda vägar, enbart spåren är synliga med vallentuna kyrka i bakgrunden



Alla bilder är tagna av min pappa och hans kamera, Nikon D80.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0