Day ten - Vilodag

Jag ar livradd for magsjuka sa inatt delade jag och pappsen sang och sofia och mamma sov i en. Egentligen hade vi tva olika rum och varsin stor sang men eftersom den lilla incidenten intraffade sa kunde vi inte riktigt vara i varat rum den natten.

Eftersom fia fortarande var lite dalig under dagen sa blev det en vilodag for oss andra ocksa. Jag och mamma tog en promenad bort mot Long Beach Downtown och under tiden blev vi fast vid bada andarna vid bron da de holl pa att spela in en ny tvserie. CIS Los Angeles. :) Det var tydligen sekretessbelagt vilka som var de storsta kandisarna med, vi far se om den kommer till Sverige da. Skulle vara skoj!
 Lite senare pa eftermiddagen drog vi norrut och stannade till pa Venice Beach och solade. Pappa var den enda som bada, det var kallt som fan i vattnet maste jag saga.

Pa kvallen stack vi ivag till Bubbagump Shrimp o Co. Det blev kyckling for min del! :) Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0