Lång dag!

Jahaja, nu ligger jag än en gång däckad i soffan och ska snart förflytta mig i sängen.
Tänkte bara berätta att idag jobbade jag i stort sett helt ensam med min patient, förutom det medicinska som jag inte får sköta ännu. Vid tid över hade jag tid att plugga lite plus kolla upp sådant som är bra att veta när man jobbar på en lungavdelning och sånt. :) Kan vara bra att veta när de slänger sig med fina ord. Ja, ni vet sådana fina ord som man aldrig förstår sig på?
På förmiddagen var jag även idag i skolan och pluggade anatomi med några klasskompisar, idag åkte jag hem tidigare så jag hann äta lunch i lagom takt. Skönt! :)
Nu äre film och sleepy time! :) Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0