Tisdag

Jag hinner inte riktigt med här i skrivandet. Ska förklara varför.
Tisdagen var jag först i skolan på morgonen, hade seminarium. Och denna gång var det tema 1, ätande och uttömningar. Vi skulle alltså samlat patientinfo genom att prata med patient, läsa journaler och faktaböcker att relatera till och sedan redovisa vad vi kommit fram till. Det gick bra och jag blev Godkänt (det är det högsta man kan få, så att inte mina kära föräldrar frågar varför jag inte fick mer...). Sen var det snabbt hem, förbi Max för att hinna få i mig lite lunch innan jag behövde cykla iväg till praktiken. Hann bara vara hemma i ca 15 minuter sen var det dags för jobb. Och ja, denna gång fick jag inte längre gå med min handledare som jag haft första tiden utan nu är jag mer fri och utgår från patienten och inte från handledaren. Jag har fått välja en patient och det är den jag jobbar med och ska jobba med tiden ut, om det är möjligt. Det vet man aldrig. :)
Väl hemma la jag mig död i sängen efter en dusch.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"det är det högsta man kan få, så att inte mina kära föräldrar frågar varför jag inte fick mer..." haha gillar!

måste få se din lägenhet någon gång! :)

2011-11-17 @ 01:47:09
Postat av: emelie

Haha.. de brukar fråga... Vem är du??

2011-11-17 @ 01:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0