Söndag

Tog en lång, välbehövlig sovmorgon till klockan 10?! Haha! Vaknade skittidigt av någon anledning när jag väl kunde få sova. Jaja, låg i alla fall kvar i sängen för jag var fortfarande trött. Sedan var det bara att ta sig upp för att åka hem till Vallentuna och fira min kära farbror Lars som fyllde år i veckan. Trevligt att träffa en del av släkten igen. Efter det blev det Täby C med bästa vän Michaela, blev lite nyttigt inhandlat plus en fika. Skönt att få träffas och prata ut lite igen. :)
Snodde en bild från michaelas blogg!! Har varit dåligt med bilder över helgen..
På kvällen blev det true talent och mys med älsklingen.

En toppen söndag helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: tove

gillar halsbandet empi :) (och skulle inte tacka nej till chokladkakan, mmm mums!)

2011-11-01 @ 00:48:48
Postat av: Anonym

Tack tovi! :) har du sett att hm har typ en sån jacka som du typ vill ha?! har inte hittat mitt "ludd" ännu... :/

kram

2011-11-01 @ 13:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0