Onsdag

Dagen började med invägning 7.30. Idag gick det piss, bara -0,1. Men det var ju iaf inte plus. Kanske börjar det plana lite, eller så har jag skaffat lite muskler eller så kan det faktiskt vara så att jag har slarvat lite. Jaja... Konsulenten tyckte inte det var något konstigt med det. Men denna vecka är det hårdkörning från min sida!

Efter invägningen var det seminarium sen åkte jag hem för lite lunch och städning innan jag skulle tillbaka till Sthlm igen. Väl hemma var det dags för mig att sätta på sig träningskläderna, fick bli ca 5km igen. Skönt! Sen kom jag på att jag borde träffa min käre vän Laura då det var länge sen sist. Vi tog en långprommis på sisådär 8,5 km. Så idag blev det en genomkörare som hette duga.

Nu ligger jag i sängen halvt utslagen å försöker plugga. Imorgon blir det jobb. Kul! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som du är på spåret igen ! Ingen fara, du planar inte, du skall bara över en liten tröskel :))

2012-04-18 @ 21:51:54
Postat av: Emelie

Vem är du? :)

2012-04-18 @ 22:15:05
Postat av: sabina

grym du är tjejen! :)

2012-04-20 @ 23:53:11
URL: http://srisbegr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0