Dimma

Idag vaknade jag upp med älskling. Vi började dagen med lite frukost och tittande på rederiet. Myspys. Sen var det dags för mig att ta mig ut på min 4 springtur på en vecka. Känner mig stolt! :) 5,6 km blev det idag!

På eftermiddagen åkte jag hem till Vallentuna för att hämta med mig hunden som ska bo här hos mig i en vecka. Så mysigt vi ska ha, förutom att hon piper lite. Som mamma looovade mig att hon INTE skulle göra denna vecka. Jaja, jag får ju sällskap i alla fall! :)

Påvägen till Västerås såg det ut som att jag skulle åka in i ett svart hål, det var en helt galen dimma! Sen äntligen såg jag ljuset, haha. Försökte ta bild på det hela. Sen var det fortsatt dimma under kvällspromenaden. Nu ska jag fortsätta titta på bigbrother! :D

Goodbye!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0