Tenta, invägning och London!

Idag började dagen med tenta, efter tre timmars sömn. Men det kändes faktiskt väldigt bra ändå! :D så jag hoppas på ett positivt resultat nu!

Sen vare invägning, bara -0,1 men det finns en ganska god anledning till det dåliga resultatet men det tar jag inte här! ;)

Nu i alla fall ligger jag och min lillasyster under samma täcke, eller faktiskt bara ett lakan i en dubbelsäng i ett hotellrum i storlek med vår klädkammare. Haha! Supermysigt. Vi har hunnit vara på en pub i alla fall, så då kan man checka av det på to do listan! ;)

Det finns i alla fall wifi på mobilen så att det kan bli nått blogginlägg om kvällarna, bra va? ;) tänkte dock försöka bjuda på mestadels bilder! :)

Ciao!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wonderful to see the pictures from your London visit.

Keep going...

P S

You should ask the hotel maid for another blanket so you can both sleep better.

Big Hugs to you both

grannies

2012-05-16 @ 05:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0