Dagens megabra resultat!

Ja idag har det varit två fantastiska resultat, vilket uppenbarligen gav mig en rejäl trötthetssmäll. Haha, beror nog inte på det men ändå. ;)

Morgonen började med lite sovmorgon, om man jämför med resten av veckan, innan det bar av ner mot stan för invägning. Trodde absolut inte jag skulle gått ner, om så kanske att jag stått still. Men vågen visade på hela -1,3!!! Vilket betyder en total viktnedgång på 20,7 (om man räknar de 2 kilona jag gick ner själv innan Vv) och en dagsvikt på 62,2. Kan inte minnas när jag vägde så lite sist! :P Glad och lycklig for jag vidare till nästa mätning. Det var dags för fettmätning!!
Det visade sig att jag hade en fettprocent på 17,92% och hamnar därför inom kategorin "fit". Så nu är jag både lätt och fit. HAHAHA!

Sen blev det golunch i form av hemmagjord ceasarsallad och sen när jag skulle börja plugga däckade jag istället i min säng. Inte bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0